Зверніться в Контакт-центр і наші спеціалісти спробують допомогти:
Якщо Ви точно знаєте, який відділ Вам потрібен, виберіть його зі списку нижче і зверніться до його співробітників напряму. Нагадуємо, що техпідтримка працює цілодобово 7 днів на тиждень, включаючи вихідні і святкові дні.
Контакт-центр
- обслуговування телефонних викликів, телефонні опитування та анкетування;
- телемаркетинг та телефонні продажі.
Абонентський відділ
- реєстрація, ведення та переоформлення Абонентських Договорів;
- прийом готівки та занесення на Особові Рахунки безготівкових платежів; виписка та розсилка рахунків,
- оформлення рахунків-фактур, податкових накладних та іншої документації для юридичних осіб;
- консультації по всьому спектру послуг, які надає компанія.
Відділ маркетингу та продажів послуг
- проведення переговорів із клієнтами;
- здійснення прямих продаж послуг компанії;
- вироблення цінової політики та стратегії продажів;
- маркетинг та реклама;
- проведення акцій та виставок.
Відділ абонентського обладнання
- продаж клієнтського обладнання та його налаштування у відділі або безпосередньо у абонента;
- надання консультацій щодо підключення, настроювання та експлуатації обладнання;
- встановлення та інтеграція обладнання в локальній мережі абонента;
- заміна чи прийом ремонт несправного клієнтського обладнання, придбаного у відділі.