Контакти
Головна  ■    Про компанію   ■    Контакти   ■   

Зворотній зв'язок


Зверніться в Контакт-центр і наші спеціалісти спробують допомогти:

чат-підтримка в Telegram

Якщо Ви точно знаєте, який відділ Вам потрібен, виберіть його зі списку нижче і зверніться до його співробітників напряму. Нагадуємо, що техпідтримка працює цілодобово 7 днів на тиждень, включаючи вихідні і святкові дні.

Контакт-центр

  • обслуговування телефонних викликів, телефонні опитування та анкетування;
  • телемаркетинг та телефонні продажі.
Заповнити

Відділ технічного супроводу

Заповнити

Абонентський відділ

  • реєстрація, ведення та переоформлення Абонентських Договорів;
  • прийом готівки та занесення на Особові Рахунки безготівкових платежів; виписка та розсилка рахунків,
  • оформлення рахунків-фактур, податкових накладних та іншої документації для юридичних осіб;
  • консультації по всьому спектру послуг, які надає компанія.
Заповнити

048 730 53 35
Пошта: billing@te.net.ua

Пн-Сб: с 9:00 до 19:00
Недiля: вихiдний

Відділ маркетингу та продажів послуг

  • проведення переговорів із клієнтами;
  • здійснення прямих продаж послуг компанії;
  • вироблення цінової політики та стратегії продажів;
  • маркетинг та реклама;
  • проведення акцій та виставок.
Заповнити

048 730 53 30

Пн-Пт: с 9:00 до 18:00
Субота: вихiдний
Недiля: вихiдний

Відділ абонентського обладнання

  • продаж клієнтського обладнання та його налаштування у відділі або безпосередньо у абонента;
  • надання консультацій щодо підключення, настроювання та експлуатації обладнання;
  • встановлення та інтеграція обладнання в локальній мережі абонента;
  • заміна чи прийом ремонт несправного клієнтського обладнання, придбаного у відділі.
Заповнити

048 730 53 30

Пн-Пт: с 9:00 до 18:00
Субота: вихiдний
Недiля: вихiдний