Додаткові послуги
Головна  ■    Тарифи   ■    Додаткові послуги   ■   

Мобільний Інтернет

Мобільний Інтернет

50  грн/мiс.

Отримуйте 5 гігабайт мобільного Інтернету кожні 30 днів, приймайте вхідні дзвінки.
Можливість замовити у складі комплексного пакету  – 50 грн/30 днів
Докладніше

Додаткові послуги

Питання, що часто ставляться

Які плюси обслуговування мобільного номера у TENET?
  • Конкурентні тарифи послуги зв'язку.
  • Зручна оплата – відразу за всі послуги зв'язку (Інтернет, цифрове ТБ та мобільний зв'язок) – на один Лицевий Рахунок.
Який період дії мобільної послуги?
30 днів з моменту замовлення чи продовження дії номера. Кожні 30 днів з Особового Рахунку списується повна вартість мобільної послуги – незалежно від того, користується абонент мобільною послугою чи ні. Переконайтеся, що на Особовому Рахунку достатньо коштів на продовження мобільної послуги.
Які послуги є у мобільному зв'язку TENET?
Це залежить від пакета, який ви оберете. Мінімальний пакет включає 5 Гб Інтернету кожні 30 днів. У пакетах з мобільним зв'язком, окрім передоплаченого інтернет-трафіку, є необмежений доступ до Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype та Telegram з планшетів та смартфонів, а також до мобільних веб-версій сайтів цих соціальних мереж та месенджерів.
Як надається послуга мобільного зв'язку в TENET?
Послуга мобільного зв'язку надається як додаткова послуга.
Скільки коштує підключення до мобільного зв'язку TENET?
Підключення до послуги мобільного зв'язку вже включено у вартість підключення тарифного пакету Для дому, тому не сплачується додатково.
Як активувати SIM-картку?

Виберіть найбільш зручний спосіб:

Якщо я вже маю номер lifecell і я хочу його зберегти?
В Україні діє послуга перенесення номера до іншого оператора. Для перевірки технічної можливості, будь ласка, залиште заявку з існуючим номером lifecell – при оформленні договору або в "Особистому кабінеті". Спеціаліст TENET зв'яжеться з Вами за вказаним номером для подальших інструкцій.
Як перевести свій номер Kyivstar або Vodafone в TENET?

Для цього потрібно:

Як перевірити залишок за мобільною послугою?
Це можна зробити за допомогою USSD-запиту * 121 # "кнопка виклику".
Як витрачаються пакетні гігабайти?
У пакетах з мобільним зв'язком, окрім передоплаченого Інтернет-трафіку, для планшетів та смартфонів діє необмежений доступ до Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype та Telegram, а також до їх мобільних веб-версій.


Важливо!
Безлімітний трафік на соцмережі надається лише для додатків, встановлених з Google Play або App Store. Якщо додаток не встановлено з офіційного магазину, або не оновлене до останньої версії, трафік буде враховуватися в рамках вашого тарифного плану.

В які країни та на яких операторів можна дзвонити та надсилати SMS?
На номери всіх операторів України, включаючи lifecell
Як додати додаткові пакети з гігабайтами/хвилинами/SMS?

В "Особистому кабінеті" або зателефонувавши в Контакт-центр TENET:

  • 093 730 53 00
  • 098 730 53 00
  • 050 730 53 00
Я можу змінити тарифний план?
Так, звичайно. Але зверніть увагу, що передплачені послуги нового додаткового пакета почнуть витрачатись після вичерпання сервісів попереднього додаткового пакета.
Негативний баланс на Особовому Рахунку не вплине на роботу lifecell?
Ні, тому що продовження мобільної послуги відбувається одразу і на 30 днів.
Чи можу я замовити "Перерву" для логіна з мобільним номером?
Послуга "Перерва" недоступна, якщо на цьому логіні є мобільний номер.
Що буде з мобільним номером у разі відмови від мобільної послуги TENET?
У цьому випадку мобільний номер буде відключений у TENET, але всі інші послуги для Дому будуть збережені. Вам потрібно буде подати заявку на міграцію номера до lifecell prepaid з пакетом "Єдиний", а потім Ви зможете перейти на будь-який інший тарифний план lifecell.
Я не є абонентом TENET. Чи можу я отримати SIM-карту?
Карту може отримати тільки абонент TENET з основним пакетом для Дому (включаючи комплексні).
Як поповнити Особовий Рахунок TENET з lifecell?
Абоненти діджитал-оператора lifecell можуть зі свого мобільного рахунку поповнити онлайн Особовий рахунок TENET. Для цього:
  • на сторінці Paycell введіть номер Особового Рахунку TENET та суму поповнення (від 1 до 5 000 грн);
  • на наступній сторінці введіть номер телефону lifecell, з мобільного рахунку якого буде списано кошти. На цей же номер буде надіслано SMS із кодом підтвердження;
  • введіть отриманий код для підтвердження переказу коштів.
Суму буде зараховано на Особовий Рахунок практично миттєво. Зауважте, що за переказ стягується комісія.
Коли міграція номера неможлива?

Міграція номера неможлива, якщо:

  • номер є контрактним;
  • номер включений до пакету "Сім'я";
  • підключений один із тарифів: "Зроби сам", "Смарт Сім'я", "Амбасадор", "lifecell Сім'я", "lifecell Друзі";
  • замовлено послугу "Додаткові гроші", яка дає можливість користуватися послугами у кредит.
Як оплачувати номер після його міграції до TENET?
Номер буде доданий на Ваш Особовий Рахунок на додаток до інших замовлених послуг. Тобто Вам потрібно просто поповнювати Особовий Рахунок, як завжди.
Як повернути номер до обслуговування в lifecell?

Для цього власник номера повинен подати до lifecell заявку на міграцію з prepaid-пакетом "Єдиний". Потім цей пакет може замінити будь-який інший тарифний план lifecell.

Мій тарифний план залишається тим самим? Які тарифні пакети доступні під час міграції?

Вам потрібно буде вибрати один із наступних тарифних планів:

  • "Мобільний Інтернет" - 5 Гбайт мобільного Інтернету безкоштовно кожні 30 днів;
  • "Мобільний зв'язок" - безліміт на номери lifecell; 100 хвилин на інші номери в Україні; 7 Гбайт мобільного Інтернету; безліміт на соціальні мережі;
  • "Мобільний зв'язок екстра" - 1000 хвилин на всі номери по Україні (міські та мобільні, включаючи lifecell); 7 Гбайт мобільного Інтернету; безліміт на соціальні мережі.
Що робити, якщо мій номер у TENET, а я поповнив рахунок у lifecell?

У разі випадкового поповнення номеру напряму в Iifecell, переказати гроші безпосередньо на Особовий рахунок абонента TENET буде неможливо.
У даному випадку можна вивести кошти на банківський рахунок за умови, що абонент ідентифікований. Існує два способи:

  1. В онлайн-режимі, з використанням Системи BankID.
  2. Заповнити заяву в найближчому магазині Lifecell.

Доступно з тарифними планами